Na podstawie §12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii zmienia się zasady przyjmowania klientów:
Od 25 maja 2020 r. (poniedziałek) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie przywrócona zostanie częściowo bezpośrednia obsługa klientów urzędu.
Zmianie ulegają godziny pracy Urzędu. Obowiązywać będzie podstawowy, jednozmianowy system pracy tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30
I. W urzędzie bezpośrednio będzie można załatwić sprawy dotyczące:
- Rejestracji bezrobotnych,
- Wsparcia przedsiębiorców w związku z epidemią wywołaną zakażeniami wirusem SARS-CoV-2- działania w ramach Tarczy Antykryzysowej,
- Pośrednictwa pracy (odbiór skierowań na rozmowę kwalifikacyjną/do pracy i aktywne formy wsparcia; zawieranie umów) – po uprzednim kontakcie telefonicznym.
II. Bezpośrednia obsługa klientów dokonywana będzie wyłącznie na parterze.
- W pomieszczeniu, gdzie odbywa się rejestracja jednocześnie obsługiwana będzie 1 osoba.
- W holu, gdzie realizowane jest pośrednictwo pracy jednocześnie obsługiwane będą maksymalnie 3 osoby (przy jednym stanowisku - obsługiwana będzie 1 osoba).
- W holu, gdzie realizowane będą zadania z zakresu instrumentów rynku pracy jednocześnie obsługiwana będzie 1 osoba.
- W poczekalni w tym samym czasie przebywać mogą maksymalnie 2 osoby oczekujące.
Przypominamy o obowiązujących obostrzeniach dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej: obowiązku noszenia maseczek lub innego rodzaju zasłaniania ust i nosa, ograniczeniu liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu, zachowaniu odpowiedniego odstępu między klientami, dezynfekcji rąk (używaniu rękawiczek).
Apelujemy, aby z możliwości osobistego stawiennictwa w urzędzie korzystać tylko w sytuacjach koniecznych.
Apelujemy, aby z możliwości osobistego stawiennictwa w urzędzie korzystać tylko w sytuacjach koniecznych.
III. Zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną lub telefonicznie:
- poprzez stronę www.praca.gov.pl poprzez e-PUAP, adres skrzynki podawczej e-PUAP: /pup-znin/SkrytkaESP
- email: tozn@praca.gov.pl
- drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie, ul. Składowa 4, 88 – 400 Żnin
- telefonicznie: 52 30 31 064 Wykaz numerów kontaktowych poszczególnych Działów w PUP Żnin.
IV. Wizyty u doradców klienta
Wyznaczone obowiązkowe wizyty u doradcy klienta należy zrealizować kontaktując się telefonicznie w dniu wyznaczonym w karcie wizyt – sposób ten po weryfikacji danych zastąpi osobistą wizytę w PUP w Żninie.
V. Rejestracja
VI. Korespondencja
Korespondencję (wnioski, pisma…) można składać w miejscu podawczym w urzędzie w godz. od 7.30 do 15.30. Jest ona przechowywana dobę a następnie przekazywana do Sekretariatu. Dokumenty będą opatrzone faktyczną datą wpływu po codziennym opróżnieniu skrzynki. Potwierdzenia wpływu dokonujemy wyłącznie w przypadku wniesionych odwołań od decyzji.
VII. Druki , formularze, TARCZA ANTYKRYZYSOWA
Wszystkie wnioski/formularze dostępne są pod adresem znin.praca.gov.pl w zakładce "Dokumenty do pobrania", odnośnie Tarczy Antykryzysowej w zakładce „Dla pracodawców i przedsiębiorców" -> „Tarcza antykryzysowa COVID-19".
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie
Olga Berdysz