W celu usprawnienia kontaktów z PUP w Żninie dla przedsiębiorców, którzy złożyli wnioski o wsparcie w ramach Tarczy Branżowej  i chcą przesłać dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku, załączamy instrukcję jak dołączyć dokument lub wnioskować o anulowanie wcześniej złożonego wniosku
  1. Zaloguj się na Praca.gov.pl 
  2. Wybierz: „Dokumenty wysłane" 
  3. Zaznacz wniosek, którego dotyczą zmiany 
  4. Wybierz: „Kontynuuj korespondencję" 
  5. Wybierz: „Pismo w sprawie" 
  6. W pkt 4 wpisz treść pisma, które chcesz przesłać do Urzędu 
  7. Istnieje możliwość dołączenia załączników. Maksymalny rozmiar załącznika to 4MB 
  8. Przygotowany dokument należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym
Szczegółowych informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 udziela Pani Katarzyna Woźniak tel. 523031064 wew. 64