Публикатор

I.Do zadań Wydziału Administracyjnego należy w szczególności:

  1. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego i zasad dotyczących obiegu dokumentów w Urzędzie;
  2. Merytoryczne zarządzanie systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z poziomu graficznego interfejsu użytkownika;
  3. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie uzasadnia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Administracyjnym;
  4. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS, w zakresie objętym właściwością merytoryczną wydziału;
  5. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej dotyczących realizowanych przez Wydział zadań;
  6. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja w zakresie objętym właściwością merytoryczną Wydziału;
  7. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja w zakresie objętym właściwością merytoryczną Wydziału;
  8. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  9. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Dyrektorowi materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  10. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów;
  11. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału;
  12. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  13. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału.

II. W ramach Wydziału Administracyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Administracyjnych, do którego zadań należy w szczególności:

  1. Prowadzenie rejestrów aktów normatywnych Dyrektora;
  2. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora;
  3. Sporządzanie i przekazywanie informacji zbiorczej o sposobie realizacji uchwał Zarządu przez poszczególne Komórki organizacyjne;
  4. Prowadzenie działalności socjalnej, zgodnie z Regulaminem Gospodarowania Środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie oraz Rocznym planem wydatków ZFŚS w Urzędzie;
  5. Organizowanie służby przygotowawczej;
  6. Administrowanie nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu lub pozostającymi w dyspozycji Urzędu na podstawie innych tytułów prawnych;
  7. Gospodarowanie mieniem Urzędu z wyłączeniem mienia w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego, za gospodarowanie, którym odpowiedzialne jest Wieloosobowe Stanowisko ds. Wdrożeń i Obsługi Systemów Informatycznych oraz prowadzenie ewidencji mienia Urzędu w zakresie, w którym Wydział Administracyjny odpowiada za jego gospodarowanie;
  8. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia;
  9. Prowadzenie spraw w zakresie bieżącej konserwacji w tym nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń technicznych;
  10. Zapewnienie właściwego funkcjonowania obsługi transportowej Urzędu i nadzór nad taborem samochodowym;
  11. Planowanie i realizacja zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w tym obsługa centralnego rejestru operatorów;
  12. Zapewnienie ochrony fizycznej budynków użytkowanych przez Urząd;
  13. Administrowanie i obsługa systemu bezpieczeństwa w tym: systemu sygnalizacji pożaru, monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu;
  14. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami;
  15. Utrzymanie czystości i porządku w obiektach Urzędu;
  16. Zakup towarów, materiałów i usług związanych z zaopatrzeniem Urzędu w środki techniczno-biurowe i sanitarno-higieniczne oraz prasy i czasopism;
  17. Zaopatrywanie komórek organizacyjnych w pieczęcie i stemple na wniosek Kierowników, prowadzenie ich ewidencji oraz ich likwidacja;
  18. Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie uzasadnia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Administracyjnym;
  19. Obsługa WRRP w zakresie organizacji posiedzeń przy współpracy merytorycznej innych komórek organizacyjnych;
  20. Prowadzenie spraw dotyczących łączności telekomunikacyjnej (telefonii stacjonarnej i komórkowej) w zakresie zawierania i rozliczania umów;
  21. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej, z wyłączeniem pełnienia funkcji administratora licencji;
  22. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową w pomieszczeniach Urzędu w Rzeszowie oraz Oddziałach Zamiejscowych we współdziałaniu ze Stanowiskiem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;
  23. Prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem w Urzędzie standardu dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami.

III. W ramach Wydziału Administracyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Kancelarii, do którego zadań należy w szczególności:

  1. Prowadzenie Kancelarii;
  2. Prowadzenie rejestru delegacji;

IV. W ramach Wydziału Administracyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Archiwizacji, do którego zadań należy w szczególności prowadzenie archiwum zakładowego, w tym doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.

V. W ramach Wydziału Administracyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Sekretariatu, do którego zadań należy w szczególności prowadzenie sekretariatu.

VI. Do zadań Wydziału Administracyjnego należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.



Wydział Administracyjny

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11
 

Kierownik Wydziału Jacek Ziemba
tel. bezpośredni (17) 74 32 851

Z-ca Kierownika Wydziału Paweł Polit
tel. bezpośredni (17) 74 32 855

Pracownicy:
Monika Szlachta
 tel. bezpośredni (17) 74 32 834

Jacek Olszowy
tel. bezpośredni (17) 74 32 854

Anna Borcz
Natalia Krztoń
tel. bezpośredni (17) 74 32 856

Grzegorz Opaliński
 tel. bezpośredni (17) 85 09 246
 
Anna Szarek
 tel. bezpośredni (17) 85 09 270

 Sekretariat:
Martyna Rozner
tel. bezpośredni (17) 74 32 848

Weronika Drozd
tel. bezpośredni (17) 85 09 230 

Kancelaria:
Elżbieta Lech
Magdalena Mucha
tel. bezpośredni (17) 74 32 806

Tomasz Świder
Nikola Ciebień
 tel. bezpośredni (17) 74 32 807

Irena Grządziel-Poterek
Iwona Stollberg
 tel. bezpośredni (17) 74 32 844
 
Archiwum:
Jolanta Potoczna
Małgorzata Wilczyńska
tel. bezpośredni (17) 85 09 240
tel. bezpośredni (17) 85 09 239 - magazyn

Portiernia
tel. bezpośredni (17) 74 32 804

Konserwatorzy:
Kazimierz Lech
tel. bezpośredni (17) 74  32 896

 

Informacje o publikacji dokumentu