Опубліковувач

I.Do zadań Wydziału Kontroli EFS należy w szczególności:

  1. Przygotowywanie projektów kryteriów doboru beneficjentów do kontroli zgodnie z przyjętymi w tym zakresie zasadami;
  2. Przygotowywanie propozycji form i trybu realizacji kontroli (kontrola na dokumentach, kontrola u beneficjenta, kontrola doraźna);
  3. Przygotowanie projektów rocznych planów kontroli IP;
  4. Prowadzenie kontroli realizowanych projektów współfinansowanych ze środków EFS zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych wytycznych;
  5. Realizacja zadań związanych ze stwierdzaniem nieprawidłowości finansowych i przekazywaniem informacji w tym zakresie właściwym Komórkom organizacyjnym zgodnie z przyjętymi w tym zakresie zasadami, udział w prowadzeniu postępowania wyjaśniającego;
  6. Odzyskiwanie kwot nienależnie wypłaconych beneficjentom oraz współudział w prowadzeniu postępowań windykacyjnych;
  7. Składanie sprawozdań i informacji o realizacji i wynikach przeprowadzonych kontroli;
  8. Współpraca z Wydziałami zaangażowanymi w przekazywanie i rozliczanie środków finansowych na realizację Priorytetów/Działań w zakresie stosowania jednolitych wyjaśnień prawnych i merytorycznych, pozyskiwania informacji o zagrożeniach dotyczących realizacji projektów;
  9. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  10. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  11. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  12. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  13. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  14. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  15. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału, oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego; celem rejestracji w rejestrach;
  16. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  17. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału.

II. W ramach Wydziału Kontroli EFS funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. kontroli zamówień publicznych, do zadań którego należy weryfikacja prawidłowości realizacji zamówień publicznych wykazywanych we wnioskach o płatność oraz realizacja zadań określonych w ust. 1 pkt od 1 do 13 oraz w ust. 4.

III. W ramach Wydziału Kontroli EFS funkcjonują stanowiska pracy w Oddziałach Zamiejscowych, o których mowa w § 48, 49.

IV. Do Wydziału Kontroli EFS należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.


Wydział Kontroli EFS

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11

 
Kierownik Wydziału Ewa Fudala
tel. bezpośredni (17) 74 32 817
 
Z-ca Kierownika Wydziału Lucjan Kozioł
tel. bezpośredni (17) 74 32 816


Pracownicy:

Wioletta Hasik
tel. bezpośredni (17) 85 09 205

Bernadetta Brzewska
tel. bezpośredni (17) 74 32 814
nr komunikatora (17) 74 93 736

Karolina Piziak
tel. bezpośredni (17) 74 32 814

Danuta Fila
Edyta Polak-Czekajska

tel. bezpośredni (17) 74 32 816

Piotr Cyrulik
tel. bezpośredni (17) 74 32 814

Mariusz Cieśla
tel. bezpośredni (17) 74 32 814
 nr komunikatora (17) 74 93 732

Iwona Kędzior
tel. bezpośredni (17) 74 32 814
 nr komunikatora (17) 74 93 738

Maria Marszałek
tel. bezpośredni (17) 74 32 814
 
Marcin Garbarczyk
Honorata Leszczuch-Król
tel. (16) 678 22 70
     
Aneta Obara
Ewa Klimek
tel.: (15) 822 15 94  wew. 338 
 

Informacje o publikacji dokumentu