Nabór wniosków o finansowanie składek na ubezpieczenie społeczne na podstawie art. 21 Ustawy o ekonomii społecznej z dnia 5 sierpnia 2022 r. (Dz.U. z 2024, poz.113 z późn.zm.) - Powiatowy Urząd Pracy w Żninie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Aktualności

Aktualności

Nabór wniosków o finansowanie składek na ubezpieczenie społeczne na podstawie art. 21 Ustawy o ekonomii społecznej z dnia 5 sierpnia 2022 r. (Dz.U. z 2024, poz.113 z późn.zm.)

Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ogłasza nabór wniosków o finansowanie składek na ubezpieczenie społeczne w ramach limitu środków z Funduszu Pracy.

Wnioski będą przyjmowane od 06.03.2025 r. do wyczerpania limitu środków.

Okres finansowania obejmować będzie okres do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o ww. finansowanie.

Refundacji będzie podlegała część wynagrodzenia pracowników przedsiębiorstwa społecznego będących osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, odpowiadająca  składce należnej od zatrudnionego pracownika na ubezpieczenie emerytalne, rentowe      i chorobowe oraz część kosztów osobowych pracodawcy odpowiadająca składce na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i wypadkowe za zatrudnionego pracownika do wysokości odpowiadającej wysokości miesięcznej składki, której podstawą wymiaru jest kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Wnioski mogą składać tylko podmioty, które na dzień złożenia wniosku posiadają status przedsiębiorstwa społecznego, na podstawie decyzji wojewody właściwego ze względu na siedzibę tego podmiotu albo tej jednostki .

Przed złożeniem wniosków prosimy o zapoznanie się z kryteriami dotyczącymi realizacji instrumentów i usług rynku pracy w 2025 r.

Druki aktualnych wniosków można uzyskać w siedzibie urzędu lub na stronie http//znin.praca.gov.pl.

Bliższe informacje na temat składek na ubezpieczenie społeczne oraz kryteriów obowiązujących w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu 52 3031064 wew.69.

Załączniki

Kryteria realizacji instrumentów i usług rynku pracy w 2025 r.
Kryteria realizacji instrumentów i usług rynku pracy w 2025 r..pdf 338 KB
wniosek o finansowanie składek pracownika przedsiębiorstwa społecznego
wniosek o finansowanie składek pracownika przedsiębiorstwa społecznego.docx 50 KB
Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2023 2831
Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2023 2831.pdf 3275 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności obce

06.03.2025

Nagrody Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego rozpoczął nabór wniosków do Nagród Województwa Kujawsko-Pomorskiego dla autorów wyróżniających się dokonań oraz zasług w obszarach działalności publicznej, społecznej i gospodarczej w naszym regionie. Tegoroczna edycja Nagród jest szczególna, bo jubileuszowa - już po raz XXV...

30.12.2024

Informacja dotycząca szkoleń Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej w 2025 roku.

Szkolenie podstawowe Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej to unikalna możliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju osobistego oraz rozpoczęcia kariery w strukturach Sił Zbrojnych RP. Jest to świetny pomysł, który może odmienić życie na lepsze! Służba wojskowa to przede wszystkim wyjątkowa okazja do rozwoju...

18.12.2024

Projekt "New Possibilities For NEETS - Nowe możliwości dla grupy NEET"

Projekt "New Possibilities For NEETS – Nowe możliwości dla grupy NEET" realizowany jest przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Bydgoszczy. Projekt jest bezpośrednio finansowany ze środków UE w ramach inicjatywy Social Innovation + Initiative i realizowany we współpracy z partnerami ponadnarodowymi z...

06.12.2024

Projekt Rynek pracy dostępny dla Każdego

Gmina Miasta Toruń wspólnie z Centrum Kształcenia Ustawicznego i Centrum Kształcenia Zawodowego otrzymała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Rynek pracy dostępny dla Każdego". Projekt jest realizowany aby poprawić sytuację zawodową i zwiększyć możliwości zatrudnienia 200 osób zamieszkujących i/lub pracujących na...

06.11.2024

Program Bezpieczna Praca i Środowisko 2024

Federacja Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT wraz z Partnerami realizuje Program szkoleniowy skierowany do pracowników małych, średnich i dużych przedsiębiorstw oraz instytucji. Głównym celem projektu jest upowszechnianie wiedzy dotyczącej szeroko rozumianego bezpieczeństwa podczas wykonywania pracy.   Szkolenia...

Aplikacje zagnieżdżone

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec stycznia 2025 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Żninie

ul. Składowa 4, 88-400 Żnin

Dni i godziny otwarcia placówki:    
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.30 do 15.30

Rejestracja  osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14.00

Telefony:
+48 523031064
+48 523031083
+48 523031112
Fax :  +48 523031085
E-mail:  tozn@praca.gov.pl
Adres skrzynki podawczej ePUAP: /pup-znin/SkrytkaESP

Adres strony www:
znin.praca.gov.pl

Adres strony BIP:  
bip.pup.powiatzninski.pl

NIP:  562-15-78-873
Regon: 092509367

Mapa dojazdu