Aktualności

PUP Żnin cały czas działa. Nowe zasady załatwiania spraw w urzędzie.

Print Drukuj
Na podstawie §12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878) zmienia się zasady przyjmowania klientów:
 
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa klientów urzędu.

Zmianie uległy godziny pracy Urzędu. Obowiązuje podstawowy, jednozmianowy system pracy tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30

I. Bezpośrednia obsługa klientów - na parterze.

  • W pomieszczeniach, gdzie odbywa się rejestracja jednocześnie obsługiwane będą 2 osoby (1 stanowisko obsługi – 1 osoba) - po uprzednim kontakcie telefonicznym,
  • W holu, gdzie realizowane jest pośrednictwo pracy dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów (1 stanowisko obsługi – 1 osoba),
  • W holu, gdzie realizowane będą zadania z zakresu instrumentów rynku pracy i działania w ramach COVID-19 jednocześnie obsługiwana będą 2 osoby (1stanowisko obsługi – 1 osoba),

Przypominamy o obowiązujących obostrzeniach dotyczących przebywania w przestrzeni publicznej: obowiązku noszenia maseczek lub innego rodzaju zasłaniania ust i nosa, ograniczeniu liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu, zachowaniu odpowiedniego odstępu między klientami, dezynfekcji rąk (używaniu rękawiczek).

Jednocześnie informujemy, że w budynku umieszczone zostały punkty, w których można zdezynfekować ręce

II. Zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną lub telefonicznie:

  • poprzez stronę www.praca.gov.pl poprzez e-PUAP, adres skrzynki podawczej e-PUAP: /pup-znin/SkrytkaESP
  • email: tozn@praca.gov.pl
  • drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie, ul. Składowa 4, 88 – 400 Żnin
  • telefonicznie: 52 30 31 064  Wykaz numerów kontaktowych poszczególnych Działów w PUP Żnin

III. Wizyty u doradców klienta

Do odwołania - wyznaczone obowiązkowe wizyty u doradcy klienta należy zrealizować kontaktując się telefonicznie w dniu wyznaczonym w karcie wizyt – sposób ten po weryfikacji danych zastąpi  osobistą wizytę w PUP w Żninie. Osoby zainteresowane odbyciem osobistej porady z doradcą zawodowym prosimy o kontakt telefoniczny. Wykaz numerów kontaktowych poszczególnych Działów w PUP Żnin

IV. Rejestracja

Aktualne zasady rejestracji dostępne są pod tym linkiem  - ZASADY REJESTRACJI.

V. Korespondencja

Dla Państwa wygody do odwołania pozostawiamy skrzynkę podawczą, z której chętnie Państwo korzystacie. Korespondencję (wnioski, pisma…) można składać w  godz. od 7.30 do 15.30. Dokumenty są opatrzone faktyczną datą wpływu.

VI. Druki, formularze, TARCZA ANTYKRYZYSOWA

Wszystkie wnioski/formularze dostępne są pod adresem znin.praca.gov.pl w zakładce "Dokumenty do pobrania", odnośnie Tarczy Antykryzysowej  w zakładce „Dla  pracodawców i przedsiębiorców" -> „Tarcza antykryzysowa COVID-19".
Informacje o publikacji dokumentu