Nabór wniosków o organizowanie robót publicznych – rezerwa Ministra - Powiatowy Urząd Pracy w Żninie

Nabór wniosków o organizowanie robót publicznych – rezerwa Ministra

Print Drukuj

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ogłasza nabór wniosków na roboty publiczne w ramach środków rezerwy Funduszu Pracy, będącej w dyspozycji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dla osób zamieszkujących na wsi.

Wnioski przyjmowane będą w terminie od 07.07.2025 r. do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację tej formy wsparcia.

  1. Okres realizacji programu: 07.07.2025 r. – 31.12.2025 r.
  2. Wysokość refundacji: 3 500 zł + składka ZUS (emerytalna, rentowa i wypadkowa - po stronie Pracodawcy.
  3. Uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące na wsi.
  4. Roboty publiczne przeznaczone są dla ok. 10 osób.

Wnioski na organizowanie robót publicznych mogą składać wszyscy uprawnieni Organizatorzy robót publicznych, określeni w art. 2 pkt 39 Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia., tj.:

  1. powiat,
  2. gminy,
  3. organizacje pozarządowe statutowo zajmujące się problematyką ochrony środowiska, kultury, oświaty, kultury fizycznej i turystyki, opieki zdrowotnej, bezrobocia oraz pomocy społecznej,
  4. spółki wodne i ich związki,
  5. przedsiębiorstwa społeczne
  6. spółdzielnie socjalne

 jeżeli prace te są finansowane lub dofinansowane ze środków samorządu terytorialnego, budżetu państwa, funduszy celowych, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw społecznych, spółdzielni socjalnych oraz spółek wodnych i ich związków.

Wnioski należy składać na obowiązujących (zaktualizowanych) drukach dostępnych w siedzibie urzędu lub na stronie http://znin.praca.gov.pl//. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na załączniki, które należy dołączyć do wniosku.

Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski od Organizatorów/Pracodawców, którzy zadeklarują skierowanym osobom dalsze zatrudnienie po realizowanej formie wsparcia zgodnie z założeniami programu tj. min. 90 dni. Przy rozpatrywaniu wniosków pod uwagę brana będzie dotychczasowa współpraca w tym liczba skierowanych osób na roboty publiczne w 2025 r.

Bliższe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu lub pod numerem tel: 52 303 10 64 wew. 56

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


17.06.2025

„Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”

Zachęcamy do zapoznania się z projektem „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”, którego celem jest zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnościami – absolwentów szkół wyższych (do 5 lat po uzyskaniu dyplomu) lub studentów ostatnich lat nauki. Projekt wspiera uczestników w...

03.06.2025

Informacja w sprawie naborów w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego.

W programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 trwają obecnie 2 nabory. 1. Nabór na projekty małe (25 marca – 8 października br.) Program poszukuje w szczególności projektów wspierających rozwój małych miejscowości, obszarów wiejskich oraz terenów, w których lokalna społeczność mierzy się z wyzwaniami...

06.03.2025

Nagrody Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego rozpoczął nabór wniosków do Nagród Województwa Kujawsko-Pomorskiego dla autorów wyróżniających się dokonań oraz zasług w obszarach działalności publicznej, społecznej i gospodarczej w naszym regionie. Tegoroczna edycja Nagród jest szczególna, bo jubileuszowa - już po raz XXV...

30.12.2024

Informacja dotycząca szkoleń Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej w 2025 roku.

Szkolenie podstawowe Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej to unikalna możliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju osobistego oraz rozpoczęcia kariery w strukturach Sił Zbrojnych RP. Jest to świetny pomysł, który może odmienić życie na lepsze! Służba wojskowa to przede wszystkim wyjątkowa okazja do rozwoju...

18.12.2024

Projekt "New Possibilities For NEETS - Nowe możliwości dla grupy NEET"

Projekt "New Possibilities For NEETS – Nowe możliwości dla grupy NEET" realizowany jest przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Bydgoszczy. Projekt jest bezpośrednio finansowany ze środków UE w ramach inicjatywy Social Innovation + Initiative i realizowany we współpracy z partnerami ponadnarodowymi z...

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Żninie

ul. Składowa 4, 88-400 Żnin

Dni i godziny otwarcia placówki:    
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.30 do 15.30

Rejestracja  osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14.00

Telefony:
+48 523031064
+48 523031083
+48 523031112
Fax :  +48 523031085
E-mail:  tozn@praca.gov.pl
Adres skrzynki podawczej ePUAP: /pup-znin/SkrytkaESP

Adres strony www:
znin.praca.gov.pl

Adres strony BIP:  
bip.pup.powiatzninski.pl

NIP:  562-15-78-873
Regon: 092509367